Genting Highland



haha . hari ni aku hang pegi genting dengan kawan-2 . tak ramai pon . tapi seronok la . :face19: . tapi , time nak pegi uh , aku kene tinggal . sebab bangon lambat . :face50: . mamat dengan shahz datang uma aku kejot an aku . haha . malu gile . :face16: . dengan bilik bersepah lagi . grr . :face64: . haha . emm , bangon-2 teros mandi . dah siap sume aku cari org yang nak anta aku . haha . pening kepale aku oh . :face53: . sume macam ape tah . selamat ade azrie . nd selamat die nak hanta aku dekat skyway . haha . selamat time tu tak ramai orang . :face17: . emm , sampai-2 je . aku teros cari yang lain . selamat senang nak cari . haha . tapi , serius penat gile aku jalan . haha . :face61: . emm , lapas aku sampai je , teros berato nak pegi amek gelang . haha . dapat main free dekat outdoor . haha . tiga taon berturot-2 aku pegi . haha . :face19: . lepas dah dapat gelang . teros masok . masok-2 je , teros hujan . :face70: . dekat 15 minit la jugak nak tunggu hujan tu behenti . haaa . lapas hujan behenti , teros pegi cari game . nak main . haha . baru nak main , hujan balik . :face63: . kejab hujan . kejab behenti . haha . :face57: . emm , sementare nak tunggu hujan tu behenti , kitorang pegi makan . makan dekat tempat staff . selamat ade orang dalam . haha . murah sikit . aku makan 4ringgit je . haha . kalau dekat lua , mahal gile la . lebih 10ringgit . :face37: . haha . lepas makan , teros pegi outdoor balik . haha . mule-2 sabrina ajak main corkcrew . mencaba . haha . seram gile naik mende uh . nak tercabot jantong aku . sabrina sampai jerit name aku . siap menagis lagi . haha . :face59: . die yang ajak , die yang takot . ape la . :face71: . yang lain aku tak tau . sebab dorang sume dekat belakang aku . so , tak tau ape jadi . :face75: .

haa . ini la corkscrew .

emm , lepas naik mende alah dekat atas tu , kitorang naik space shot pulak . bende paling menyeramkan . nd aku tak pernah naik . tadi tu je la first nd last aku naik . lepas ni sumpah tak nak naik dah mende alah tu . grr ! rase macam nak melayang nyawe aku . mende ni aku . sab . nan lynn je yang naik . ezzry . mamat . nd shahz . tak nak naik . dorang takod . aku pon takod jugak . tapi buad berani . :face67: . sebab sab yang ajak . haha . berani betol la perempuan tu . :face64: . padehal , die pon first time jugak naik mende uh . haha .

haa , yang ini pulak . space shot .

lepas penat main , kitorang pegi London nai bus . :face55: . haha . nak lihat ?

see , LONDON tu . haha . :face64: .



haa , Welcom To LONDON CAFE . haha . :132: .


ouke . lepas tu kitorang dah penat gile . nd hari pon hujan je . so , kitorang pegi lepak dekat dalam Dewan uh . ade konsert ape tah . nak kelua tak bole . sebab hujan . grr ! :face63: . dekat 2jam jugak la lepak dekat dalam tu . sampai kematu bontot . :face50: . emm , lepas hujan benti , kitorang pegi kelua . main spinner . buai pusing-2 tu . haha . dah la time malam . baru lepas hujan . sejuk . naik mende tu bertambah sejuk lagi . :face71: . haha .

haa , ini la . Spinner . cantik an time malam . haha .

lepas pening naik mende tu , kitorang jadi kanak-2 pulak . naik double deck carousel . haha . :face64: . then naik flaying jambo . nd lastly naik tea cup . serius , rase macam buadk-2 je time tu . haha . malu . :face71: . emm , lepas dah main sume uh , kitorang kelua . nak balik . balik naik bus . pukol 10.30 baru bus sampai . haha .

eh , sampai situ je la eh . aku dah penat la . tak larat . rase macam nak pengsan da ni .:face63: . haha . kbahii !

P / S : time ni banyak gile masalah . tapi aku malas nak selitkan . sebab aku datang untuk berseronok . bukan untuk bersedih-2 . haha . thank's dekat lynn . sebab ajak aku . nd lain-2 pegi . haha . :face17: .